duminică, 19 aprilie 2009

Generatia noastra vs. generatia voastra

Acum stau si ma gandesc...
Si chiar nu stiu... ce s-a intamplat cu noi? Oare tehnologia sa fie de vina? Oare parintii ca ne-au dat ce ei nu au avut?...
Multe intrebari fara raspunsuri...
Ascultand.. mi-am dat seama care este adevarul, generatia noastra este mult mai plictisitoare decat cea a parintilor nostrii...
Noi "nu stim" sau poate nu vrem sa jucam "Ascunselea", "Castel", "Ratele si vanatorii", "Tara, tara! Vrem ostasi","Prinsea", "Sticluta cu otrava","Pac Pac", "Hotii si vardistii", "Un doi trei la perete stai" .... sau poate ni se par mai interesante jocurile pe computer? Cum are fi "Cs", "Need for speed", "Sims", "Gta San Andreas" ?Hmm...
Click....

Un comentariu:

  1. Sincer, eu m-am jucat (şi aş mai juca dacă aş mai avea posibilitatea): "Ascunselea", "Raţele şi vânătorii", "Ţară,ţară vrem ostaşi!", "Prinsea" (Mâţa prinsea,M. pe culori,M. pe ţari etc), "Pac Pac","Lapte gros", "Ţurca" :P <-astea da jocuri...acum nu mă prea mai joc, decât cu c[r'i (de joc), "Sims", "GTA" :)

    RăspundețiȘtergere